• Онлайн төлемдерді жүзеге асыру бойынша Өнім берушілерге арналған ақпарат




    Төлем ережелері:

    Оператордың қызметтеріне ақы төлеу екі тәсілмен жүргізілуі мүмкін:

    • Банктік аударым (деректемелерді жеке кабинетте төлем шотын қалыптастыру кезінде алуға болады);
    • Онлайн төлем.


    Банк карталарымен төлеу «АЛЬФА-БАНК» ЕБ АҚ арқылы жүзеге асырылады.




    Төлемге VISA және MasterCard карталары қабылданады.

           


    Ол үшін жабық байланыс арналары арқылы деректерді тексеру, шифрлаужәне таратудың ең заманауи әдістері қолданылатын, интернет арқылы төлем жасау қызметі Visa және MasterCard Халықаралық төлем жүйелерінің ережелеріне сәйкес төлем жасаудың құпиялылығы мен қауіпсіздігі қағидаттарына сәйкес жүзеге асырылады. Банк картасының деректерін енгізу «АЛЬФА-БАНК» ЕБ АҚ қорғалған төлем парақшасында жүзеге асырылады.

    Банк картасының деректерін енгізу парақшасында картаның нөмірін, карта иесінің атын, картаның жарамдылық мерзімін, үш таңбалы қауіпсіздік кодын (MasterCard үшін VISA немесе CVC2 үшін CVV2) енгізу қажет болады. Барлық қажетті деректер картаның өзінде басылған.

    Үш таңбалы қауіпсіздік коды - бұл картаның артқы жағында орналасқан үш сан.

    Әрі қарай, Сізге SMS арқылы келетін 3D Secure кодын енгізу үшін Сіздің банкіңіздің парақшасына қайта бағытталасыз. Егер Сізге 3DSecure коды келмесе, онда Сізге картаны берген банкке хабарласу керек.


    Төлем жасаудан бас тарту жағдайлары:

    • банк картасы интернет арқылы төлем жасауға арналмаған, ол туралы Сіздің банкіңізге жүгіну арқылы білуге болады;
    • банк картасында төлем жасау үшін қаражат жеткіліксіз. Банк картасындағы қаражаттың бар-жоғы туралы толығырақ ақпаратты банк картасын шығарған банкке хабарласып біле аласыз
    • банк картасының деректері қате енгізілген;
    • банк картасының мерзімі аяқталды. Картаның жарамдылық мерзімі, әдетте, картаның алдыңғы жағында көрсетілген (бұл карта жарамдылығының айы мен жылы). Картаның әрекет ету мерзімі туралы толығырақ ақпаратты банк картасын шығарған банкке жүгіну арқылы біле аласыз;

    Банк картасы арқылы төлем жасау және Портал жұмысына байланысты өзге мәселелер бойынша Сіз келесі телефондар арқылы хабарласа аласыз: 8 (727) 111-22-33.

    Сізбен ұсынылатын жеке ақпарат (аты, мекенжайы, телефон, e-mail, банк картасының нөмірі) құпия болып табылады және жариялауға жатпайды. Сіздің несие картаңыздың деректері тек шифрланған түрде ұсынылады және біздің Web-серверде сақталмайды.


    Қызметті қайтару ережелері

    Карталармен төлеу барысында қолма-қол ақша қаражатымен қайтаруға жол берілмейді. Қайтару тәртібі халықаралық төлем жүйелерінің ережелерімен реттеледі.

    Тауарды қайтару рәсімі "Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Заңның _________ бабымен реттеледі. o Тұтынушы оны тапсырғанға дейін тауардан кез келген уақытта, ал тауарды тапсырғаннан кейін - жеті күн ішінде бас тартуға құқылы;

    • Тиісті сападағы тауарды қайтару, егер оның тауарлық түрі, тұтынушылық қасиеттері сақталған, сондай-ақ көрсетілген тауарды сатып алу фактісі мен шарттарын растайтын құжат болған жағдайда мүмкін болады;
    • Егер көрсетілген тауарды оны сатып алушы адаммен ғана пайдалана алынатын болса, тұтынушы тиісті сападағы, жеке айқындалған қасиеттері бар тауардан бас тартуға құқығы жоқ;
    • Тұтынушы тауардан бас тартқан жағдайда сатушы ---  кешіктірмей, қайтарылған тауарды тұтынушыға жеткізуге жұмсалған сатушының шығыстарын қоспағанда, шарт бойынша тұтынушымен төленген ақша сомасын оған қайтаруы тиіс;

    Компанияның талап етуі бойынша электрондық мекенжайға жолданатын және оны паспорттың көшірмесін қоса ұсына отырып help@omarket.kz мекенжайы бойынша жөнелтелетін, ақша қаражаттарын банк картасына қайтару үшін "Ақша қаражаттарын қайтару туралы өтінішті" толтыру қажет.

    Ақшалай қаражаттарды қайтару Компаниямен "Ақша қаражаттарын қайтару туралы өтінішті" алған күннен бастап 21 (жиырма бір) жұмыс күні ішінде банк картасына жүзеге асырылады.

    Қателермен жүргізілген операциялар бойынша ақшалай қаражаттарын қайтару үшін жазбаша өтінішпен және қате есептен шығарылғанын растайтын паспорттың және чектер/түбіртектердің көшірмелерін қоса ұсына отырып жүгіну қажет. Аталған өтінішті келесі: help@omarket.kz мекенжайына жолдау қажет.

    Қайтару сомасы сатып алу сомасына тең болады. Өтінішті қарау және ақшаны қайтару мерзімі Компаниямен Өтінішті алған сәттен бастап есептеледі және мереке/демалыс күндерін есептемегенде жұмыс күндерімен есептеледі.

    Өнім берушілерге арналған байланыс ақпараты:

    «Электрондық Коммерция Орталығы» ЖШС

    БСН: 200140019273

    Мекенжай: Нұр-Сұлтан қ., Сығанақ көш., 29 (Евроцентр БО), 12а (1212) кеңс.

    cont2.png


    Жүйенің жұмыс істеу мәселелері бойынша:



    Қызметтерге ақы төлеу мәселелерін шешу үшін:

    • +7-7172-980-033 (Нұр-Сұлтан қ.)


    cont4.png


    Қолдау кестесі: Дс-Жм: 9:00-дан 19:00 дейін

    Сн, Жс: Демалыс


    Нравится0