• Шағым беру

    Өнім берушінің әрекетіне және/немесе әрекетсіздігіне ресімделген тапсырыс бойынша шағым беру үшін «Ресімделген тапсырыстар» бөліміндегі тапсырыс нөмірінің жолында төменде көрсетілгендей әрекеттер бағанындағы «Шағымды қалдыру» батырмасын басыңыз


    Сондай-ақ, шағымды тапсырысты егжей-тегжейлі қарап шығу кезінде ресімдей аласыз, ол үшін тапсырыстың жүйелік нөміріне басыңыз


    Жасалған шарт туралы нысанның астында «Шағым қалдыру» батырмасын басыңыз


    Тапсырыс бойынша шағымды толтыру нысаны ашылады


    Назар аударыңыз! Бірнеше тапсырыс бойынша шағым беру үшін әр тапсырыс үшін «Шағымды қалдыру» батырмасын бөлек қосу керек.

    Себептерді түсіндіру төмендегі кестеде келтірілген:

    Себеп

    Сипаттама

    Мысал

    1

    Тапсырыста рәсімделген тауарға сәйкес келмейтін тауарды жеткізуді ұсынады

    Егер өнім беруші тапсырыс берілген тауарды жеткізуден бас тартса, осы себепті таңдау ұсынылады.

    Тапсырыс «SvetoCopy A4 кеңсе қағазы» тауарына рәсімделген. Өнім беруші өнімді немесе оның бір бөлігін бірдей немесе басқа сипаттамалары бар басқа модельге жеткізуді ұсынады.

    2

    Тауар бірліктерінің санын азайтуды ұсынады

    Егер өнім беруші тауарды қажетті мөлшерде жеткізуден бас тартса, осы себепті таңдау ұсынылады.

    Тапсырыста сатып алынатын тауардың саны 150 дана көрсетілген, өнім беруші тауардың өзіндік құнының артуына сілтеме жасай отырып, тауарды аз мөлшерде жеткізуді ұсынады, мысалы, 120 дана.

    3

    Тауарды жеткізу мерзімі бұзылды

    Егер өнім беруші шартта көрсетілген мерзімде тауарды жеткізбеген жағдайда, осы себепті таңдау ұсынылады.

    4

    Басқа

    Егер жоғарыда келтірілген себептер сіздің проблемаңызды толық сипаттамаса, оны қолмен тіркеу ұсынылады.

    Қосымша

    5

    Файлды жүктеу

    Қажет болса, растайтын құжаттарды қоса аласыз. Толтыруға міндетті емес.

    Бұл хат-хабарлардың скриншоттары, аудио/видео материалдар және т. б. болуы мүмкін.

    6

    Түсініктеме

    Себебін таңдағаннан/енгізгеннен кейін міндетті түрде толық түсініктемені көрсетіңіз.

    Мәселені толығырақ сипаттаңыз:

    1.  Жеткізуші байланысқа шыққан күн мен уақыт (жақсырақ)

    2. Өнім беруші өзінің шартты орындау нұсқаларын баяндаған байланыс нөмірі/электрондық мекенжайы

    3. Сіз тап болған мәселе және т. б.

    Маңызды! «*» символымен белгіленген жолдар толтырылуға міндетті. Егер міндетті жол толтырылмаса төменде көрсетілгендей қате көрсетіледі


    Барлық параметрлерді толтырғаннан кейін шағымның мазмұнымен мұқият танысыңыз, содан кейін «Модерацияға жіберу» батырмасын басыңыз


    Тексеруден кейін шағымның сәтті қалыптасқаны туралы хабарлама пайда болады


    Шағым мәзірдің «Ұйым бейіні» бөліміндегі «Модерацияда» мәртебесінде сақталады.

    Назар аударыңыз! Егер Тапсырыс бойынша "Модерацияда"/"Жұмыста"/"Састалды" мәртебесінде берілген шағым болса, жүйе "Осы тапсырысқа берілген шағым № {шағымның №} бар" қате мәтінін көрсетеді.



    Тапсырыс берушінің шағымды қарауы

    Тапсырыс бойынша өнім берушінің әрекетіне және/немесе әрекетсіздігіне қалыптасқан шағымды қарау үшін «Шағымдар» мәзірінің «Ұйым бейіні» бөліміне өтіңіз


    Ашылған бетте тапсырыс берушілердің әрекеттері және/немесе әрекетсіздігі туралы жасалған барлық шағымдар көрсетіледі


    Шағымның мазмұнын көру үшін қол жетімді әрекеттердегі «Көру» белгішесін басыңыз


    Шағым туралы толық ақпарат


    Егер Өнім берушінің өкілі (шағым берілген мекемеге) шағымға түсініктеме қалдырған жағдайда, шағымды егжей-тегжейлі қарау нысанында "Шағым берілген ұйымның түсініктемесі" бөлімі көрсетіледі. Бұл бөлім шағымды модерациялау кезінде осы шағымның Модераторы жеткізушінің әрекет және/немесе әрекетсіздік туралы түсініктемесін ескере отырып талдау жасай алатындай ақпараттық болып табылады.


    Назар аударыңыз! Қалыптасқан шағымды өңдеуге және жоюға болмайды. Тапсырыс берушіге "Модерацияда", "Жұмыста", "Расталды", "Расталмады" мәртебесінде шағымды қайтарып алуға болады, ол үшін "Шағымды қайтарып алу" пиктограммасын басыңыз. Жаңа шағым жасау үшін "Тексерілген тапсырыстар" бөлімін ашыңыз.


    Қайтарып алу кезінде жүйе растау әрекетін көрсетеді


    Шағымдардың мәртебесі:

    • Модерацияда - шағым жасалды, дүкен модераторының тексеруін күтеді.

    • Жұмыста - шағымды қарау үшін жауапты модераторға тағайындалды.

    • Расталды – шағымды дүкен модераторы қарады, бұзушылық фактісі расталды. Өнім берушіге қатысты айыппұл санкциялары қолданылды.

    • Расталмады - шағымды дүкен модераторы қарады, бұзушылық тіркелген жоқ.

    • Қаралды - модератор шағымды қарады және жеке тәртіппен шешім шығарылды.

    Назар аударыңыз! Шағымды модерациялау кезінде осы шағымның модераторы өнім берушінің іс-әрекет және/немесе әрекетсіздік туралы түсініктемесін ескере отырып талдау жасай алатындай етіп, өнім берушінің өкіліне (шағым берілген мекеме) шағымға түсініктеме қалдыруға болады

    Шағымға түсініктеме беру, Өнім берушінің өкілі, Тапсырыс беруші шағым берген сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Санақ келесі жұмыс күнінен басталады. Мысалы, шағым жұма күні сағат 14.00-де берілді, жүйе шағымды бірінші күннен (жұма) сейсенбінің соңына дейін 23.59-ға дейін беруге мүмкіндік береді.

    Қарсылық/түсініктеме беру үшін екі жұмыс күні өткеннен кейін, Жүйе модераторға шағым бойынша шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Нравится0