• Өнім берушімен шағымды қарауы

    Өнім берушінің әрекеттеріне және/немесе әрекетсіздігіне жасалған шағымды көру үшін «Шағымдар» мәзірінің «Ұйым профилі» бөліміне өтіңіз.


    Ашылатын бетте әрбір тапсырыс контекстіндегі әрекеттер және/немесе әрекетсіздік үшін Өнім беруші жасаған барлық жіберілген шағымдар көрсетіледі.


    Шағымның мазмұнын қолжетімді әрекеттерде көру үшін «Көру» белгішесін басыңыз


    Жүйе жіберілген шағым туралы толық ақпарат нысанын көрсетеді




    Тапсырыс беруші шағым берген сәттен бастап оның әрекетін және/немесе әрекетсіздігін негіздеу үшін Өнім берушіге қолжетімді.

    «Шағымға түсініктеме беру» түймесін басқан кезде Жүйе модальды пішінді көрсетеді, онда қажетті «Түсініктеме» өрісін толтыру және қажет болған жағдайда қолдау көрсететін файлдарды жүктеп салу қажет. Бұл кез келген пішімдегі скриншоттар немесе құжаттар болуы мүмкін, бірақ бұл өріс міндетті емес.


    Түсініктеме/негіздеме сәтті жіберілгеннен кейін Жүйе төменде көрсетілгендей ақпараттық хабарламаны көрсетеді


    Берілген шағым туралы егжей-тегжейлі ақпарат нысанында ескерту берілгеннен кейін редакциялау мүмкіндігінсіз «Атына шағым берілген ұйымның түсініктемесі» бөлімі қосылады. Бұл бөлім шағымды модерациялау кезінде осы шағымның Модераторы жеткізушінің әрекет және/немесе әрекетсіздік туралы ескертуін ескере отырып талдау жасай алатындай ақпараттандырылған.


    Назар аударыңыз! Түсініктеме қалдырылмаса, Жүйе «Шағым берілген ұйымның түсініктемесі» бөлімін көрсетпейді.

    Шағым статустары:

    Модерацияда - шағым жасалды, ол дүкен модераторының тексеруін күтуде.

    Орындалуда - шағымды қарау үшін жауапты модераторға жүктелді.

    Расталды - шағымды дүкен модераторы қарады, бұзушылық фактісі расталды. Жеткізушіге айыппұл салынды. (Қазіргі уақытта Жеткізушіге қатысты айыппұлдар орындалған жоқ және іске асыру сатысында, ол туралы Порталдың басты бетінде хабарланады).

    Расталмады – шағымды дүкен модераторы қарады, заң бұзушылық тіркелген жоқ.

    Қаралды - модератор шағымды қарады және жеке тәртіппен шешім шығарылды.


    Өнім берушінің өкілі Тапсырыс беруші шағым берген сәттен бастап 2 жұмыс күні ішінде шағымға түсініктеме бере алады. Кері санақ келесі жұмыс күнінен басталады. Мысалы, егер шағым жұма күні сағат 14:00-де берілсе, Жүйе шағымды бірінші күннен (жұма) сейсенбінің соңына дейін 23:59-ға дейін беруге мүмкіндік береді.

    Өнім беруші қарсылық/түсініктеме беру үшін екі жұмыс күні өткеннен кейін Модератор шағым бойынша шешім қабылдауға қолжетімді болады.