|
Ақпаратты түзету
«Жеке кабинет» - «Компания бейіні» бөлімінде Сіздің ұйымыңыз туралы ақпарат көрсетіледі:
Ұйымның жалпы ақпаратын тек Сіздің «Әкімші» рөлі бар қызметкеріңіз ғана түзете алады. Ол үшін «Түзету» батырмасын басу қажет:
Мәліметтерді жаңартқаннан кейін «Сақтау» батырмасын басыңыз, әрекетті болдырмау үшін «Болдырмау» батырмасын басыңыз:
Қызметкерлер
В разделе «Профиль компании» - «Сотрудники организации» отображается список зарегистрированных сотрудников Вашей организации:
В данном разделе отображается список зарегистрированных сотрудников Вашей организации:
Қызметкерлерді қосу
«Әкімші» рөлі бар қызметкер ғана жаңа қызметкерлерді қоса алады. Қолданушыны қосу үшін «Қызметкерді қосу» батырмасын басу керек:
«Қызметкерді қосу» атты батырмасын басу барысында, жаңа қызметкерге шақыруды жіберуге арналған нысан ашылады:
Басқаннан кейін жаңа қызметкердің электрондық поштасын, ЖСН және телефон нөмірін толтыру қажет:
Нысанды толтырғаннан кейін, «Шақыру» батырмасын басыңыз. Жаңа қызметкердің электрондық поштасына шақыру келеді:
Жаңа қолданушыға құжаттарға қол қою және Компанияның бейінін өңдеуден басқа, OMarket порталындағы барлық әрекеттерді орындауға мүмкіндік беретін «Қызметкер» рөлі беріледі.
НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! OMarket.kz-те тауарларды сатып алуға арналған Тапсырыстарды қалыптастыру бойынша одан әрі жұмыс істеу үшін - Сізге Мемлекеттік сатып алу жоспарларын жүктеу қажет. Толығырақ --- сілтемесі бойынша.
Нравится0
|